במסמך אשר נכתב ע"י מחלקת המחקר של הכנסת, מובא רקע על נושא מדידת הצפייה בטלוויזיה וכן מידע על המניעים למדידת צפייה; טכנולוגיות למדידה ואתגרים הנוגעים לה; מדידת הצפייה בישראל ופעילות הוועדה הישראלית למדרוג; ומידע השוואתי על מדידת צפייה במדינות נבחרות. - לינק למאמר
מאפיינים של צריכת תוכן וידיאו בעידן האינטרנט
נתוני סקר מקיף שנערך (2013) על ידי חברת ACCENTURE ובדק מאפיינים שונים של צריכת תוכן וידאו בעידן האינטרנט, כמו פלטפורמה מרכזית לצפייה, תדירות צפייה, עקביות צפייה ועוד.